Podvojné účetnictví a Daňová evidence
- převzetí dokladů, kompletace a jejich zaúčtování
- vedení peněžního deníku či hlavní knihy, vedení pokladní knihy, knihy hmotného majetku aj.
- párování plateb, sledování sald jednotlivých účtů, možnost hlídání splatností a vystavování příkazů k úhradeě, vedení knihy pohledávek a závazků
- zpracování Přiznání k DPH, souhrnného hlášení či kontrolního hlášení
- zpracování účetní závěrky a tisk konečných knih a výkazů
- zpracování Přiznání k dani z příjmu fyzických či právnických osob včetně příloh, přehledy na OSSZ a ZP, Přiznání k silniční dani aj.
- po dohodě možnost vystavování a rozesílání faktur
- Rekonstrukce účetnictví / Daňové evidence
Pokud si vedete účetnictví sami, možnost poradenství a kontroly správnosti zaúčtování, případně zpracování závěrky a příslušných daňových přiznání.
Mzdy a personalistika
- vedení personální agendy
- pomoc s výběrem vhodných kandidátů
- sepsání pracovní smlouvy a mzdového výměru či výpovědi, přihlášení i odhlášení společnosti a zaměstnanců na příslušné úřady a k zákonnému pojištění, vyhotovení zápočtového listu při ukončení pracovního poměru, potvrzení pro ÚP aj.
- pravidelné měsíční zpracování mezd, zpracování přehledů na OSSZ a zdravotní pojišťovny aj.
Další možné služby
- vyřízení pochůzek na příslušných úřadech
- přepis textu a jeho korekce, vytvoření poptávky, nabídky či jiného obchodního dopisu, vytvoření tabulky, vyhledávání na internetu
- zpracování výkazů pro banku z Vašeho účetnictví
- komunikace s klienty, zúžení kandidátů k výběru nového zaměstnance dle vašich požadavků a domluvení následného pohovoru aj.