Služby

Podvojné účetnictví a Daňová evidence

  • převzetí dokladů, kompletace a jejich zaúčtování
  • vedení peněžního deníku či hlavní knihy, vedení pokladní knihy, knihy hmotného majetku aj.
  • párování plateb, sledování sald jednotlivých účtů,  možnost hlídání splatností a vystavování příkazů k úhradeě, vedení knihy pohledávek a závazků
  • zpracování Přiznání k DPH, souhrnného hlášení či kontrolního hlášení
  • zpracování účetní závěrky a tisk konečných knih a výkazů
  • zpracování Přiznání k dani z příjmu fyzických či právnických osob včetně příloh, přehledy na OSSZ a ZP, Přiznání k silniční dani aj.
  • po dohodě možnost vystavování a rozesílání faktur
  • Rekonstrukce účetnictví / Daňové evidence

Pokud si vedete účetnictví sami, možnost poradenství a kontroly správnosti zaúčtování, případně zpracování závěrky a příslušných daňových přiznání.

Mzdy a personalistika

  • vedení personální agendy
  • pomoc s výběrem vhodných kandidátů
  • sepsání pracovní smlouvy a mzdového výměru či výpovědi, přihlášení i odhlášení společnosti a zaměstnanců na příslušné úřady a k zákonnému pojištění, vyhotovení zápočtového listu při ukončení pracovního poměru, potvrzení pro ÚP aj.
  • pravidelné měsíční zpracování mezd, zpracování přehledů na OSSZ a zdravotní pojišťovny aj.

 

Virtuální asistentka

  • přepis textu a jeho korekce, vytvoření poptávky, nabídky či jiného obchodního dopisu, vytvoření tabulky, vyhledávání na internetu
  • zpracování výkazů pro banku z Vašeho účetnictví
  • komunikace s klienty, zúžení kandidátů k výběru nového zaměstnance dle vašich požadavků a domluvení následného pohovoru
  • zaznamenání či vyřízení přesměrovaných hovorů
  • vyřízení pochůzek na úřadech aj.